tiistai 3. helmikuuta 2015

Kevyt painava



Siskon Taikakuvien 28 haaste on Raskas, Painava

Olen kuvannut jotain, jonka miellämme hyvin kevyeksi ja näkymättömäksi. Minulla tämä on kuitenkin aika painava. Kyseessä on materiaali, joka on kaivettu syvältä luolan perältä.
Hyllylläni on suolapatsas, joka tasapainottaa tätä tietokoneympäristön sähköpiiriä ja helpottaa astmaani. Vielä lisäksi se antaa minulle valoa ja tuo hyvää mieltä. On siis kyseessä enkeli.

Kuvan olisi saanut paremmastakin paikasta, mutta koska enkeli on painava ja johdot menevät hankalasti, en alkanut sitä siirrellä.






23 kommenttia:

  1. Minullakin on suolalamppu, olen käyttänut sitä iltaisin, ei kuitenkaan näin komeaa enkelilamppua. Mulla on tuikulla ja sähköllä toimiva. Kristallisuolaa käytän myös ruokaan, muuta suolaa en käytä lainkaan. Komea enkelilamppu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suolan käyttö on loppujen lopuksi aika kinkkinen juttu. Ystäväni on laboratoriossa töissä ja on kertonut, että nykyisin monille tulee kilpirauhasen vajaatoimintaa, kun ei saa enää jodia suolasta. Samasta asiasta puhuttiin juuri Akuutissakin.
      Suolalamppu on hyvä :-)

      Poista
    2. Tiedän ettei ruususuolassa ole jodia, mutta olen huomioinut sen muussa muodossa. Ruususuolassa on kuitenkin paljon muita aineita mitä tavallisessa jodisuolassa ei ole.

      Poista
    3. Minäkin olen aikaisemmin varonut tavallista suolaa, mutta nyt olen osittain käyttänyt sitä. Hyvä että tiedät tuon jodi-jutun.

      Poista
  2. Hieno enkelilamppu. En ole noin hienoa suolalamppua koskaan nähnytkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on kaunis iltahämärässä, pidän yölamppunakin, että näkee tästä työhuoneen ohi hiippailla yöllä veskiin.

      Poista
  3. Suolalamppu? Minulle täysin outo juttu, mutta kaunishan tuo on! Sinulla on mahtava haasteisiin vastausputki päällä! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen nyt hankkinut google+:aan uuden omistajan yhteisööni siellä, ja on tarkoitus siirtyä tänne blogin puolelle pääasiassa. Täällä on niin kotoisaa ja mukavaa. Maalaus- ja haasteputki on päällä, täytyy myöntää.
      Nykyisin on suolahuoneitakin, joissa hoidetaan astmaa ja allergioita. Olen kerran ollut kokeilemassa. Oli se jännä tunne, mutta ei ole tullut kuitenkaan jatkettua enempää. Tästä lampustani tykkään. Kyllä näitä on ympäri Suomea myynnissä. Monissa suurissa kauppakeskuksissa on kivimyymälöitä.

      Poista
  4. Upea kuva ja kaunis lamppu. Enkeli-suolalamppua en aikaisemmin olekaan nähnyt. Hieno vastaus haasteeseen, Suolasaippuaa käytän ja ruususuola on ruokasuolana :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kiva kun enkeli katselee ja säteilee tuossa lähellä. Se tasapainottaa kaikki tietokoneen sähköt ja muut tässä säteilevät. On hyvä olla :-)

      Poista
  5. Kyllä, kevyttä valoa raskaasta esineestä. Hienosti oivallettu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, ja enkelitkin ovat kevyitä - luultavasti - vaikka tämä enkeli on painava. Yllättävän painava onkin, kun joskus lamppua vaihtaa, saa pitää kunnolla toisella kädellä kiinni.

      Poista
  6. Valon ja enkelten voimautusta hehkuu lamppu.
    Olen liikkuessani syynäillyt jos osuisi mieleinen suolalamppu kohdalle niin ostan.
    Hyvä vastaus haasteeseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin aikanani etsin, kunnes tämän löysin. Kauniisti tuossa hehkuu minulle.

      Poista
  7. Olen nähnyt vain sellasia kivenmuotoisia suolalamppuja, Tämä sinun onkin tosi kaunis, oikein mun mieleeni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvaa sen, että enkelien kerääjä tästä tykkää, vaikka tämä onkin tällainen pelkistetty. Mutta painava on...

      Poista
  8. Very beautiful Uuna!
    I love your new angel avatar- she is just beautiful as are you! xo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank You dear Jackie!
      I wanted to change my avatar. This is one of my mixed media. A LionWoman, this, too :-)

      Poista
  9. Painavalamppu tuottaa kaunista valoa.

    VastaaPoista
  10. Kaunis lamppu ja painava on.Itselläni on erimallinen.Kaunista valoa tulee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iltahämärässä koko huone hehkuu :-)

      Poista
  11. Suolalamppu on kkyllä hyvä ja kauniskin tää on.

    VastaaPoista