sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

Herkkiä hetkiä Siniltä

Herkkä hetki 1

Olin juuri saanut SINILTÄ hienot kortit ja kotelon, kun näin nämä kaksi hänen blogissaan. Millään en olisi kehdannut alkaa näitä mankua, mutta kun nämä ovat niin mieleeni. Kautta rantain vihjailin, että nämä haluaisin, jos ei olisi jo jonkun muun vuoro. Sini oli suopealla tuulella ja yllytti minut varaamaan nämä kaksi. Kuinka voivat kortit olla näin ihanat!!!

Herkkä hetki 2

Juuri olin saanut kotelon edellisiin kortteihin ja silti Sini teki kotelon vielä näillekin. KIITOS SINI todella paljon, sekä korteista että kotelosta. Nämä saavat erikoispaikan keräilyhyllylläni..näkyvissä...koko ajan :-)

Kotelo edestä ja takaa

EDIT: Kuvasin kortteja ja kansiota niin tohkeissani, että taas unohdin kuvata ja kiittää kaikesta oheismateriaalista, pienistä ihanista kuvista, joista minulla on kovasti puutetta. Kiitos Sini!

28 kommenttia:

  1. Olet saanut kyllä todella kauniit kortit ja ihana on myös kotelo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näissä korteissa on jotain erityisen kaunista ja herkkää. Olen ollut abstraktin ystävä, mutta kyllä tässä alan pehmetä, ei mikään auta.

      Poista
  2. No niinpä vain, kaunista on. Kyllä te vaan olette taitavia korttienne kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sini on hyvä oppimestari, jonka tekemisiä kannattaa seurata - ainakin meikäläisen. Mutta perässä tullaan ;-)

      Poista
  3. Tässä voi vain ihaillen katsoa taitavaa kortteilua. Harmi ettei oma aikani riitä kaikkeen,ehkä syksyllä olen enemmän näissä mukana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kesä vie jokaisen muihin puuhiin, mutta me vasta odotamme täällä kesää. Tänäänkin on satanut koko päivän, joten on ollut hyvä näprätä muutama kortti.
      Sini on jo mestari, mutta harjoitellaan...

      Poista
  4. Sini on taikonut oikeita taideteoksia. Kortit ovat todella herkän hetken kortteja, aivan ihania. Samoin kotelot ovat upeat. Huomena saan sitä sivukartonkia kaupasta, josta viimeksikin sain ja kirjan teko jatkuu ;-)
    Toivottavasti saan sen tällä viikolla valmiiksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen nyt tehnyt korttikoteloita lähettämilleni korteille, myöhemmin teen taas itselleni kirjan.
      Ihanaa, että olen saanut kauniiden korttien lisäksi myös kotelot.

      Poista
  5. Oi, ihania kortteja, kaunis hellä ote on ollut tekijällä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kauniisti pelkistettyjä, herkällä kädellä tehtyjä.

      Poista
  6. Onpa todella kauniita ja kivat kotelot.taidekortteja kerrassaan-upeita.

    VastaaPoista
  7. Vastaukset
    1. Niin ovat! Minulla alkaa olla jo kiva alku kokoelmalle :-)

      Poista
  8. Wau, hienoa työtä sekä kortit että kotelo!

    VastaaPoista
  9. Vastaukset
    1. Niin ovat! Tässä tarvitaan sekä herkkää silmää että kättä, että näin kauniit syntyvät.

      Poista
  10. Tosi ihania kortteja ja samoin kotelot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mieluisia minulle, uskot varmaan sen :-)

      Poista
  11. Vastaukset
    1. Mitä siellä voivottelet, minähän täällä huokailen ja ihastelen :-D

      Poista
  12. Nyt ne tuli! KIITOS, KIITOS, KIITOS!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos itsellesi, tämä oli hieno vaihto :-)

      Poista
  13. Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä! Tällaista postia on ihana saada :-)

      Poista