tiistai 6. joulukuuta 2016

Herkkää ja kaunista postia Estheriltä



Sovimme Estherin kanssa taskukirjevaihdosta ja eilen posti toi Saksasta asti minulle kauniin ja herkän taskukirjeen. Esther tietää, että tykkään abstraktista, siksi tämä posti on erityisen mieluinen.

Lähikuvista näet hienoja yksityiskohtia, palettiveitsen leikkiä ja mielikuvituksen lentoa. Jokaisen kortin takana on vielä runoja, jotka vievät ajatukset kesään ja lämpöön. Mutta ennen kuin mennään kortteihin, haluan näyttää vielä taskukirjeen taustan, siellä on vaikka mitä hienoa minulle.



Takana on lisää kortteja, on yrttitettä, suklaata ja hieno kivikoru. Minähän olen kivien ystävä, siksi tykkään tästä kovasti. Jännää että näen kivessä sekä sydämen, että kissan :-)

***********************

Matkustan kesään
väreillä
jotka antavat voimaa





Ehkä vielä
minä
näen valkoiset pilvet




Sydämeni syke
kiihtyvä
punaisena hehkuva
syli...




Auringon kultaamat
veet
sieluani ravitseva
vesi




Vielä minä
upotan
varpaani
kasteeseen




Uin kuutamon
viekoittelevaan 
uneen




Annan
voikukkien 
sulkea
silmäni




Vielä minä
unelmoin
hattaroista




Keväästä
kesästä




Annan itseni
luonnon helmaan
Vielä minä
olen kesä

*****************************************



Tuhkasta 
nostan siipeni
varjoista
valoon kannan

(kaikki runot Estherin)

Tämä kortti on yksi kauniista taustan korteista. Halusin tämän tänne erikseen, koska tykkään tästä erityisesti. Ihanat nuo siivet. 
Muut taustan kortit näkyvät kyllä, kun klikkaa suureksi.




Kaikkea kaunista Esther oli liittänyt mukaan, kuten kortteja ja tekemänsä kauniin olkikoristeen ja tämän ihanan kiviriipuksen.


 ♥ ♥ KIITOS ESTHER tästä huikeasta, kauniista taskukirjeestä, KIITOS ♥ ♥


18 kommenttia:

  1. Kiitos itsellesi UUna ja ilo on minun puolellani kun tykkäsit!
    Tuo kuva oli kokonaisena joskus blogissani mutta leikkasin sen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään kovasti näistä valoisista, herkistä, taiteellisista korteista. Runoista myös, ne sopivat niin hienosti kortteihin.
      Kiitos vielä kovasti :-)

      Poista
  2. Hyvää Itsenäisyyspäivää. Mielenkiintoinen vaihto teillä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain hienon taskukirjeen Estheriltä ja kaikkea muutakin kaunista.

      Hyvää itsenäisyyspäivää sinulle myös!

      Poista
  3. Hyvää Itsenäisyyspäivää!

    Kauniita kortteja, runoja myös tarinoita ja mielenkiintoinen korukivi riipus. Kivoja ja ilahduttavia vaihtoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain monipuolisen ja kauniin taskukirjeen Estheriltä, tässä riittää katsottavaa ja hypisteltävää.

      Hyvää itsenäisyyspäivää sinulle myös!

      Poista
  4. On kyllä vilkasta teillä tämä korttien vaihto. Joka päiväkö posti tuo jotain? Nytkin näyttää tulleen paksu kirje täynnä kaikenlaista kaunista.
    Hyvää itsenäisyyspäivän iltaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On jännää sattumaa, että usein tulee kaksikin taskukirjettä samana päivänä, mutta sitten voi taas olla taukoakin. On hienoa saada postia ja etenkin tällaisia aarteita :-)

      Hyvää itsenäisyyspäivää sinulle myös!

      Poista
  5. Herkkää ja kaunista on ja ihanaa hypisteltävää! -)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Posti toi taas aarteita, kyllä minun kelpaa. Nautin ja hypistelen :-)

      Kiitos Sini :-)

      Poista
  6. Kaunista ja mielenkiintoista postia. Minustakin on tullut abstraktin taiteen ystävä, koska siinä voi nähdä niin monia asioita ja vain oma mielikuvitus on rajana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MInä olen aina vain enemmän ja enemmän alkanut kiinnostua abstraktista taiteesta. Juuri kuten sanot, siinä mielikuvitus saa leikkiä mielensä mukaan.
      Kiitos Susanna :-)

      Poista
  7. Oooh täälläkin aivan upeita kortteja. Kävin juuri Estherin blogissa ihailemassa sinun valtavan kauniita korttejasi, sekä ihania runojasi.

    Nämä ovat todella hienoja, abstrakteista tykkään minäkin. Kaikki itse kokonaan tehty, maalattu, piirretty jne edelleen on silmiä hivelevän kaunista, koska niissä on aina mukana tekijää itseään.
    Ja Estherin ihanat runot jäävät soimaan korviini <3

    Korukin vallan upea, sanoo lapsesta saakka kiviä taskuissaan kantava "Metsänelävä"
    Pöydälläni on litran jäätelöpurkillinen luonnonkiviä, puhumattakaan taskuistani <3
    Tuota kiveä voi koskettaa silmillään, kun ei täältä yllä hiplaamaan.

    Ihastuttava vaihto teillä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä oli kyllä ihana ja mielenkiintoinen vaihto. Aina jännittää, mitä posti tuokaan. Tosin kun tietää vastapuolen lahjat, niin tietää myöskin saavansa jotain ihanaa, kuten sinulta, Susannalta ja nyt Estheriltä olen saanut.

      Minäkin arvostan kovasti juuri itse tehtyjä kortteja ja muutakin taidetta. Oman käden jälki näkyy jokaisessa kortissa, kaunista ja kiinnostavaa.

      Arvaa kenellä on koko talo ympyröity luonnon pyöreillä kivillä :-)))

      Poista
  8. Vastaukset
    1. Niinpä onkin ja lisää on tulossa :-)
      Voi minua onnellista!

      Poista
  9. Ihanaa postia olet saanut. Kauniita värejä.
    Koru on ihana. Olen todellinen kivien ystävä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin olen kivien ystävä, siksi bongasin kivikorun heti. Mutta paljon muutakin ihanaa sain ja korteista tykkään kovasti.

      Poista