torstai 1. joulukuuta 2016

Tippukiviluolassa



Äitini täyttää lauantaina 90 vuotta ja monenlaista pientä olisi vielä järjestettävänä, mutta minä sen kun teen kortteja joka välissä. Aina pitää kurkata, mitä tuohon voisi lisätä, mitä tuo kaipaisi. Pöydällä on läjä kortteja, jotka kaikki kuuluvat sarjaan Tippukiviluola.

Nämä ovat siis kummallisia, värikkäitä, tummia ja vaikka mitä, aivan kuin kerran olen nähnyt tippukiviluolassa. Tai siis ainakin mielikuvani sieltä.
Vielä eivät ole vaihdossa, mutta katsotaan sitten, kun saan koko sarjan valmiiksi.













14 kommenttia:

  1. Jännittäviä kuvioita mutta värit ihania.

    VastaaPoista
  2. Apua huudan minäkin! Aivan ihania, upeat värit, pinnat...kaikki. Taivaallisen kauniita.
    Niin paljon pitäisi ehtiä ja minä taidan pyöriä kantapäilläni :-D

    Tekemistä on ties mitä, lumitöistä alkaen. Meillä kun sitäkin on jo mukavasti.
    Pocket lettereitä, kortteja ja muuta pientä olen aamuaikaisella ja iltamyöhällä yrittänyt ehtiä tehdä, että saisin ne edestä pois ennen joulukiireitä.

    Viikonloppuna olin Joensuussa.
    No eipähän sammaloidu, kun on pienessä liikkeessä koko ajan :-D

    VastaaPoista
  3. Käsinkosketeltavia pintoja. Aika hienolle näyttävät väritkin.

    VastaaPoista
  4. Upeita pintoja ja kuvioita ja nuo värit!

    VastaaPoista
  5. Upeaa! Tuo kiilto on samaa kuin tippukiviluolan kosteus.... pelottaa, kävin semmoisessa jossain päin Espanjaa...

    VastaaPoista
  6. Komeeta tekstuuria ja värit niin eläväiset. Aivan kuin tippukiviluolissa!

    Onnea Äidille!

    VastaaPoista
  7. Onnittelen sinun äitiäsi.
    Voi minua ressukkaa, kun minun mieleeni tuli sinun tippukiviluolistasi ensinnä raparperin lehti.
    Pehmeistä väreistä pidän.

    VastaaPoista
  8. Melkein kuulen veden tippuvan, tuon värisiä ovat luolat täälläkin, aidon tuntuista.
    Onnittelut äidillesi!

    VastaaPoista
  9. Kiva nimi sarjallesi, ja nämä kortit kuvastaa just eikä melkein sarjaa, upeita ja söröisiä kuten tippukiviluolan seinät.
    Onnea äidillesi ! (Muuten, mitäs, jos unohtaisit kortit hetkeksi ja tekisit juhlatunnelmaa äidillesi. Onko teillä isotkin juhlat, on tuo ikä jo niin vain kunnioittettava saavutus.)

    VastaaPoista
  10. Upeaa taidetta jälleen, olen kerran käynyt ja siellä ei ollut noin kaunista!! :)
    Mukavaa päivää huomenna ja onnea äidillesi!

    VastaaPoista
  11. Valoisaa, värikästä ja kaunista pintaa on tippukiviluola kortit.
    Paljon synkemmässä luolassa olen käynyt. ;)

    Lämpimät Onnittelut syntymäpäiväsankarille!
    Mukavaa juhla päivää Teille!

    VastaaPoista
  12. Hienoja taiteellisia kortteja. Paljon Onnea äidillesi, onkin iso juhlapäivä kun vuosia on jo 90! Hyvää juhlapäivää.

    VastaaPoista
  13. KIITOS kaikille onnitteluista äidille ja korttien katsomisesta ja kehuista.
    Juhlat onnistuivat erityisen hyvin, kerron niistä omassa postauksessaan.
    Hyvää pyhää kaikille :-)

    VastaaPoista