keskiviikko 8. helmikuuta 2017

Blogitarina 2, Lupaus, jatkuu jännittävin kääntein...

Aina on kirjoittanut oman osuutensa Blogitarinaan. Sama kiihkeä kirjoittaminen näyttää jatkuvan kuin edellisilläkin kirjoittajilla. Mistä näitä tekstejä oikein tulee - ja tällä vauhdilla?

Aina tarttui taitavasti edellisen kirjoittajan jättämään tilanteeseen. Eteenpäin on kuitenkin hyvä mennä ja niinhän Ainan tarinassa tapahtuu. Yllättäviä käänteitä, mielenkiintoista jatkoa, et voi olla lukematta. Niinhän minäkin olen tehnyt jo parikin kertaa. Ja edellisiä tekstejä tekee mieli kerrata.

Olen laittanut nyt kaikki tähän asti syntyneet tekstit yläpalkkiin, niin on helppo lukea yhteen pötköön, mutta käykää silti kommentoimassa kirjoittajien omissa blogeissa. On tärkeää ja kannustavaa saada kommentteja.

Kiitos kaikille kirjoittajille!

Nyt jännitys tiivistyy, kun Mustis saa tekstin eteensä. Mitä tapahtuu, miten tarina saa päätöksenä?

Tässä vielä kaikki linkit:

UUna 

aimarii

Esther

Maahinen

Asta

riitta k

Aina



ja sitten vielä

Mustis




5 kommenttia:

  1. Todella hienosti aina vei tarinaa eteenpäin. Ja juu, minulla on rasti/ruksi/risti mikälie juuri tuossa kädessä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielenkiintoista! Meidät on siis tarkoitettu kohtaamaan :-)

      Poista
    2. on minulla vasemmmassakin kädessä mutta ei niin vahvasti kuin oikeassa

      Poista
    3. Minulla on vasemmassa selvempi.

      Poista
    4. laitoin kuvan ruksi-rastista siihen käsikuvaan askareet blogissani. siitä vasta huomasin, että minun käteeni on "tatuoitu" myös A-kirjain!?

      Poista